muzicelerim2 ben Sarıyer’de oturuyorum ve meşhur Sarıyer’in çok zehirli değil ama insan korkuyor eşim bir ilaç aldı şırınga gibi onu sürünce gelmiyorlarmış birde kükürt olmasında gelmemesine çözüm oluyor mavi renk kırmızı gibi görüyor gözleri ateş gibi ondan dolayı biz evimizin etrafı müstakil sürdük birde tavanınız lambiri ise oraya sinek ilacı sıkın komple Çubuklu olanlardan kolay ölüyorlar onunla