Dün akşam sütüm artsın diye Humana Still-Tea içmeye başladım. Kaç saattir gaz sancısından duramıyor, sürekli ağlıyor. Artık napıcağımı şaşırdım. Çaydan olduğunu düşündüm, çünkü araştırınca herkes şikayet etmiş. Tavsiyeleriniz neler ? Şuan göğüslerimdeki sütü sağmalı mıyım, ona vermemek için