Omursmom Kızım 38 günlük, tüm gün zar zor yeten sütüm akşam 6 dan sonra azalıyor ve sonuç kızım mememle savaş halinde bağırıyor..uzmanlar yok efendim sütüm yok demeyin evrene olumsuz enerji vermeyin, az dedikçe azalırmış bla bla başlicam enerjinize az işte öyle olmaSa çocuk tepinirmi emer uyur zavallım çekiyor çekiyor bağırıyor🤦🏻♀️ Rezene anason çayı, humana still, malt içeceği, bulgur pilavı, pekmez, bol su, ve niceleri😁 deyim yerindeyse yemekten camış gibi olacağım ..şimdi bestlak aldım kalktım nöbetçi eczaneden..bakalım faydasını görürsem yazacağım 🙋🏻♀️
Akifmirza Omursmom bünyeden bünyeye değişiyo demekki bende bol su içiyim sütüm olur bidr dinlenmene özen göster bebeğini uyuttukca sende uyu yemene içmenede dikkat et
37inci Omursmom Ayni durum bende de var Sütüm az ve yetmıyo cocuk cırpınıyor aglıyo hircınlasiyor Bol su cay ve bolca yemekde yıyorum ama yok olmayinca olmıyo süt Eger sütünğz artaraa lütfen yazin bende uygulayım şimdiden inş bol süt olusur iyi aksamlar
Ezgi_Nisan Omursmom su içmek gerçekten çok arttırıyor. Bir de uyku.. öğlenleri evde misafir var yok hiç umursamadan kızımla birlikte bende yatardım. Uyandığımda bile göğüslerim şiş olurdu. Tabii kişiden kişiye değişiyor onu da atlamamak lazım. Şimdi 5 aylık oldu kızım. Tahinde çok işe yarıyor onu önerebilirim
selinnn-29 Noxco faydası oldu mu? Ne yapsam olmuyor, son çare ama korkuyorum olan süte etki etmesin. Faydalı olsa herkes içer
Omursmom Akifmirza ya baykuş giib kızım gündüz gözüme uyku girmez bi gece işte Bebek uyudukça bende uuuyorum o..kimisi uyudukça arttığını yazmış bide uyumayı deneyim:)
ayazasaf Omursmom 39 günlüğüz aynı durum bizdede var akşama doğru tamamen azalıyor doymuyor inşallah çözüm olursa bende başlayayım çok üzülüyorm
Muhammed_sefa05 Omursmom canm tatlı ye tatlı çok süt yapıyor bide şerbet yap iç cok süt yapiyo doğum yaptığım da 1 litre yapmıştı kaynanam içtim hepsini ondan sonra günde 2 kere şerbet yapıp içtim bide tatlı çok yiyordum halada sutum.cok var maslalah sende dene ınslalah seninde olur
Dnzvl Omursmom bestlak çok iyi gelmişti bana umarım sanada çok iyi gelir canım benım iyi süt artırıyor bide onunla beraber mamsel still tea onuda kullanmanı tavsiye ederim :)
asbek 5 aylığız bizde valla hergün tahin pekmez helva dereotu su bazen bulgur pilavı et tavuk yiyorum ama öyle aman aman sütüm yok geceleri öyle dolu değil gündüzleri de.. bence yemekle içmekle alakası yok biraz bünyeyle alakalı..
[silindi] Omursmom ben galactago damla kullanıyorum canım bana iyi geldi bitkisel damla günde 3 kez 20 damla içeceklerime katıp içiyorum sanki sütüm çoğaldi gibi bide sürekli komposto içiyorum sende iç bol bol.En önemlisi eğer dinlenemiyorsan sütün azalır maalesef bende dinlenme denen şey yok bugün doktor mama vercez artık kilo almiyor bebeğin diyor 3 aylığız😔
Akays Omursmom bir haftadır benimde azaldı ağlamaktan helak oldum yetersiz beslenme dedi doktor daha 2 aylığız 😔