AAhsenn Anneler bebeğim 4 ay 7 günlük en fazla 3 saat uyuyor gece ve acıkıyor mama yemesine rağmen 150 cc mama içiyor 3 saatte bir gece acıkmasa yiyemez herhalde diye düşünüyorum bazen 2 saatte de yine kalkıyor çok aç oluyor sizler de durum nasıl ?
Mizmizmyrtle AAhsenn benimki o zamanlar gece beslenmiyordu alışkanlık olmuştur 5-6 saat uyuyordu aralıksız sabaha karşı mama içiyordu sonra geri uyuyordu ben 2. Ayından sonra kestim gece beslenmesini
Gulcan- AAhsenn 6 ayligiz gece 12 saat kesintisiz uyuyor ben 5-6 saatte bir kalkıp mamasını iciriyorum ama bu aydan sonra gece beslenmesini kesicem acikmiyor heralde
livanurvealpinannesi61 AAhsenn bebekten bebeğe değişir bu 1 yaşa kadar acıkması normal. Tok olan bebek 150 ml mama içmez. Benim kızım emer 150 ml de mama içerdi tokken asla içmez. Alışkanlık 1 yaştan sonra oluyor.
Maviim AAhsenn 2 aylıkken kaç cc yiyordu? Benimki 2 aylık 90-100 cc yiyor bazen doymuyor bile ama değişiyor bazende 80 içiyor doyuyor bazende 120 içiyor
AAhsenn Mizmizmyrtle ay bilmiyorum daha küçük acıkıyordur da diye düşünüyorum aç olmasa 150 cc yiyemez herhalde kusmuyorda doyunca geri uyuyor bu sefer bi yarım saat gaz çıkarmaya uğraşıyorum pışpış yapıp uyutmayı deneyeyim bu gece
Maviim Mizmizmyrtle 2. Ayda nasıl kestiniz gece beslenmesini benimkide 2 aylık oldu yeni ama gecede uyanıyor yani gece gündüz fark etmiyor 2-3 saatte bi uyanıyor acıkıyor
livanurvealpinannesi61 Mizmizmyrtle yalnız alışkanlık 1 yaştan sonra olur 1 yaşa kadar acıkması normaldir tok olan bir bebek 150 ml mamayı içmez benim kızım tokken mama içse kusardı emer 150 ml mama içerdi uyurdu.her bebek farklıdır 5 6 saat uyuyabilir 3 4 saatte de uyanır. Normal yani.
Mizmizmyrtle AAhsenn verirseniz içer Tabiki ☺️ Ben 2. Aydan sonra kendi istemedikçe vermedim o zamanlar küçük olduğu için uyku süresi azdı 4-5 saat sonra acıkıp uyanırdı ama büyüdükçe uyku süresi de uzadı gece mama için kalkmaz. Atak dönemleri diş dönemleri vs uyku sıkıntısı çektiğimizde de mama içmez yani su veririm sallarım uyur geri
Gulcan- AAhsenn benim oğlum 4. Aydan sonra gece kendisi uyanmadı hiç ama ben yinede kesmedim uykuda da olsa 5 aya kadar 3-4 saatte bir mamasını icirdim 5. Aydan sonra saati uzattım bence içiyorsa 3 saatte bir sizde besleyin 4 aylık daha zaten bir iki ay sonra uzatirsiniz aç olmasa o kadar ml icecegini sanmıyorum ya acikiyodur büyük ihtimal
Mizmizmyrtle Maviim kendisi uyanmadan uyandırmadım mama için. Ne zaman acıkıp uyanırsa o zaman besledim o zamanlar 4-5 saat uyuyordu acıkıp uyanıyordu ama büyüdükçe uyku süresi uzadı Tabiki şuan 1 yaşında gece beslenmemiz hiç yok gece uyumadan içiririm mamasını bir daha sabah içer gece uyur hiç mama için kalmadı bugüne kadar
Mizmizmyrtle livanurvealpinannesi61 nasıl alıştırırsanız öyle gider hanımefendi :) ben oğlum 2. Ayına girdiğinden itibaren gece uyandırıp beslemedim kendisinin uyanmasını bekledim ne zaman acıkıp uyanırsa o zaman besledim git gide bu süre uzadı o zamanlar küçük olduğu için 5-6 saat uyuyordu büyüdükçe 6-7-8 saate çıktı şuan 12.5 aylık ve gece beslenmesi yok uyumadan önce içiririm sabah uyanınca içer bi daha mamasını :) eğer sürekli uyandırıp besleseydim öyle alışacaktı ve devam edecekti bilmem anlatabildim mi ?
livanurvealpinannesi61 Mizmizmyrtle sizin bebeğiniz 6 7 saat uyuyormuş demekki bende kendim uyandırmadım kendisi uyanırdı 3 4 saat uyur uyanırdı.