1__anne Oğlum 1.5 aylık kolik değil ağlama krizine girdi bende bi yeri ağrıyodur diye calpol verdim yarım ölçek bi zararı olmaz değil mi
Ahmedhll 1__anne ben lavaboya da küvete ılık su koyup duş aldırıyor dum ya da yüzüne su çarpıyordum hafif
1__anne Elika00 her şekilde ağlıyor omzuma aldım emzirdim emzirme pozisyonunda dolandım her türlü ağlıyor gazını çıkardı
Ahmedhll 1__anne calpol zarar vermez ama sürekli kullanım iyi değil.gozlemlemek gerekiyor bacakları karnına doğru çekiyorsa gazı olabilir .