Ya bir doktorumuz yok aslında sağlık ocağında kontrolleri oluyo hamilelikte o kadar sıkıldım ki hastane doktor Bi rahatsızlığı olmadığı sürece doktora götürmek istemiyorum yanlış mı sizce doktordan yana da şanssızlıklar yaşayınca bıraktım kendim hazır hissettiğimiz zaman başlayalım diyorum ama olmalı mı sizce bir doktorumuz?