Iyi geceler 5 yasinda oglum var kreşe sadece 3 gün gidebildi 7 gun gidemedi hasta augmentin antibiyotik kullandim aferin şurup kullandim sarimsakli kür kullandim ayak altlarina vs.
Ama şuan halâ öksürüyor. Ve hocamiz burnu aksa dahi getirmeyceksiniz diyo gecen goturdum 1 saat sonra aradi gelin alin diye. Hayir ateş filan yok sadece öksürüyor 😑😑 cok yipratici bi şey. Baskalariyla konusuyorum mesela onlarin hocasi diyomuşki sinifin yarisi hasta kimisi oksuruyo kimisinin burnu akiyor oyle oyle aliscaklar bagisikliklari artcak demiş. Bizimki asla kabul etmiyor. Varmi etkili dediginz yontemler yada ilac vitamin vs. Eger hep boyle devam ederse okula gidemez yanii ve aidatimiz tam ödeniyor isterse hiç gitmesin🤔