Yeniannebiri bebekler 3 aya kadar boş bakar odaklanamaz seçemez hatta benimki şaşı yapardı ben görmüştüm kimseye söylememiştim bebeğe şaşı derler diye,bir gün dayanamayıp eşime söyledim bizimki bazen bişeye bakarken şaşı oluyor her iki gözbebeği de ortada birleşiyor dedim evet ben de gördüm bir kaç kez dedi.O zaman dedim tamam sıkıntı yok,doktora söyledim hocam gözleri kayıyor gibi şaşı gibi dedim bakamaz o daha dedi 3 ayı bekleyin dedi panik olmayın bence daha küçük yerim onu♥️