Hemsire_annee belki gaz problemi olabilir. Bende bebeğimin kucakta durmayı sevdiğini sanıyordum ara ara ağlıyordu kucağa alınca susuyordu. Şuan iki ayı bitirdik ve son 2 haftadır farkettim ki bebeğim gazından dolayı kucak istiyormuş bende gazı yok sanıyordum. Güzelce karnına masaj yapıp gazını çıkartın, tuvaletini rahatlıkla yapıyor mu ona bakın. Meğer benim çocuğum kucak istemiyormuş 😅 hepsini yapınca gayette 1-2 saat yattığı yerde duran mutlu bir çocukmuş.