Balık yiyorum her yememde kılçık boğazıma saplanıp kalıyor.
Şimdide karpuz çekirdeği kaldı 🤷♀️
Çok sinir bozucu bişey.
Bu arada çok şeyler denemelerim sonucu bu gibi durumda draje şeker yiyin kırıp yutun biraz boğazınızı acıtacak ama anında gecıyor.
Şimdi şeker yok evde bişeyler deniyorum ama geçmiyor. Gecmezse mecbur dısarı cıkıp alıcam.
Ama niye böyle oluyor anlamıyorum. Yemek yemeğe korkar oldum