Bir aya kadar kucağımda emziriyordum gezerek şimdi onada gelmiyor Humana çay ,bestlak damla hepsini kullanıyorum sıktığımda süt gelıyor kesilse hiç gelmez değil mi ? Lansinoh marka göğüs pompam var bir deneyim dedim geçen haftalarda 30 cc çıkan göğsümden sadece damla geldi bir çay kaşığı bile değil anlamadım 🙄 ama göğüslerim sızlıyor bıçak gibi kramp girdi dün bebeğim kendini parçalıyor emmiyor hiç yanaşmıyor bile çok huysuzlanıyor