İki buçuk yaşında erkek bebeğim var. Enfeksiyon yada sebebini bilemediğim bir şeyden idrar yolu deliği darlığı yaşıyoruz. Nerdeyse kapanacak. Onu da dün eşim farketti, köyde olduğumuzdan acile bugün goturebildik, bir şey demediler sabah çocuk cerrahisine götüreceğiz. Hiç başına gelen oldu mu?