Kızım 8 aylık. Sütüm 1 haftadır yok denecek kadar az. Sıkıyorum göğsümü 1-2 damla geliyo. Sütüm mü kesilecek acaba. Bol su içiyorum humana çay tüketiyorum ama artmadı. Ne yapabilirim yardımcı olun. Ek gıda ile de pek arası yok. Formül süt de asla kabul etmiyo