Merhaba,
3 gün önce bebeğim dikişli sünnet oldu.Doktor sadece ilk gün akşam calpol verebilirsin dedi.Krem olarak furasin verdi.
Oğlum arada ağlıyor her bez açışımızda geri çekioruz çok canı yanıyor.
Ağrı kesici olarak sizler ne kullandınız,canı yanmaz mı ağrı kesicisiz? 🥹