Zehraa1 Kızlar günlük d vitamini kan ilacı ve probiyotik kullanıyoruz bunları kaç yaşına kadar kullanmamız gerekiyo bilgisi olan var mı
Deletedmom_71 Zehraa1 d ve kan i 1 yaş kontrolumuz var şimdi doktor o zaman sonuçlara göre biraktiracagini söyledi randevu alıp gidicez. Probiyotik kullanmıyoruz. Yoğurt kefir ayran en doğal Probiyotik zaten canım
livanurvealpinannesi61 Zehraa1 kızım 3 yaş oğlum 20 aylık d 3 vitamin kullanıyorum doktor 2 yaşa kadar demişti. Yazın gerek yok ama kışın hangi yaşta olursa olsun kullanmak gerek.
Zehraa1 Minikmucizem_10 anladım teşekkür ederim bende yarın doktora danışıp bırakayım o zaman benimkide 15 ay 19 günlük ☺️
Zehraa1 livanurvealpinannesi61 yarın bende doktora danışıp bu konuyu çözcem 😂sadece kaç yaşa kadar onu merak ediyodum teşekkür ederim