pnr0622 Denizanasi92 Bizim doktorumuz da açıldıktan sonra etkisinin azaldığını özellikle aşı dönemlerinde yeni alıp kullanmamız gerektiğini söyledi.
Asym33 Mmrryy İnternetten baktım şimdi bütün ateş düşürücüler için gecerliymis canım hatta internette açıldıktan 10 gün sonra kullanılmamalı yazıyor
eylul19 Denizanasi92 doktorumuz 1 ay kullan at sonra dedı oyle yapıyorum.eczacı da sekerlenme oldugu zaman kullanma demıstı
Sinem74 Denizanasi92 aile hekimimiz Max 2ay dedi 2aydan sonra sekerleniyor dedi bu etkisi kalmiyormus
Vanilya Denizanasi92 Bana 2 aydan sonra etkisi azalır. Ana açıldıktan 6 ay içinde de tüketilir demişti. O yüzden yazıyorum tarih hemen açtığım. Sonra atıyorum.