dilayumay benim kızımda öyle 1 yaşında ağlayınca nefesi gidiyo tutuluyo resmen hemen yüzüne üflüyorum kendine geliyo doktora gitmedim hiç ve bizimki çok ağladıktan sonrada tıkanıp kusuyo kusunca da yine nefesi falan gidiyo hani çok kötü bişe üfleyerek kendine getiriyorum bende inşallah geçer