SeninAnnenBirMelektiYavrm Yarın randevumuz doktor en az 4 saat aç olacak dedi. Yolumuz uzun nasıl duracak çocuk bilmiyorum. Ayrıca bi uyku ilacı vereceklermis test nasıl olacak uyanınca yine açmı olacak bilmiyorum bilgisi olan varmı lütfen endişeliyim 😢
sarmaliklahana SeninAnnenBirMelektiYavrm ilk 1 ay içinde yapıldı bebeğime ama aç değildi öyle biley demediler sadece uyuyacak dediler. Hatta 15 günlük falandı kızım randevu sırası gelmeden uyuttum öyle girdim sedyeye yatırıdm. İlaç falan verilmedi. 🙄
Fygt SeninAnnenBirMelektiYavrm merhaba biz hastane çıkışında yaptırdık işitme testi yani 2 3 günlükken rahatsız mı bebeğiniz geçmiş olsun 11 aylıkken neden yaptırıyorsunuz
Deletedmom_101 SeninAnnenBirMelektiYavrm benimde 13 aylık bebeğim var bizde girecez işitme testine beni neler bekliyor hiç bilmiyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm Fygt @sarmaliklahana detaylı isitme testi bu. O sizin yaptırdığınız testlerden geçemediği için yapiyorlar
sarmaliklahana SeninAnnenBirMelektiYavrm hımmm onu bilmiyorum canım ozman Allah şifa versin gecmiş olsun inşallah 🥺
cutiebun_ SeninAnnenBirMelektiYavrm benim oğlum da kuvöz de kaldığı için 6.ay da bir daha yapılacak sanırım sizin dediğiniz gibi detaylı işitme testi oluyor ama biz ilkinde geçmiştik tabi bu önlem amaçlı oluyor galiba geçmiş olsun bu arada inşallah geçer minik 💛
SeninAnnenBirMelektiYavrm cutiebun_ ilk doğduğunda yaptılar geçtik. 6. Ayda yaptılar onda geçemedi sağ kulak, sonra tekrar gittik bu sefer sağ geçti sol geçemedi. Simdi detayliya gidicez
Emine1532 cutiebun_ Merhaba Biz de erken doğduk küvezde kaldı o yüzden Bera test diyorlar 6 aylıkken yapılıyor Biz de ilk testten geçtiğimiz için sadece kulağına kulaklık takıp dinlenildi geçemeyenlere daha detaylı test yapıyorlarmış çok şükür bir sıkıntı çıkmadı
cutiebun_ SeninAnnenBirMelektiYavrm anladım canım çok geçmiş olsun peki 6. ay da nasıl yapılıyor bilgin vardır
1morportakal SeninAnnenBirMelektiYavrm Bu rutin bir uygulama mı yoksa bebeğinizin özel bir durumu mu var? Kızım 3 günlükken girmişti teste ondan geçti ama 6. Ayda tekrar girecek mi?
Lajivert SeninAnnenBirMelektiYavrm biz ilk ay yaptırdık aç olması ne alaka bilmşyorum ama sen doyur bence uyku olayına gelınce benım kızım uyanıktı çünkü uyuyan bi bebek değildi birşeylerle oyaladık uyumazsa sizde oyle yapablırsınız
tospikk1 SeninAnnenBirMelektiYavrm bizde doğduktan sonra 3 kez gittik tek kulaktan geçemedi sevk ettiler detayli işitmeye 7 8 aylikti ayağımda salladim uyuttum emzirdim ilac verilmedi her ihtimale karşı uyumazsa diye anestezi verilicek olabilir özel hastane mi
HEY03D SeninAnnenBirMelektiYavrm biz 6 aylık olunca teste girdik ilkinin sonucunu felan sormadılar başka hastaneye gittik. İlkinden de geçmişti benim işitme kaybım var bebeğimde entübe edilmişti ondan sevk ettiler. Benim bebeğim uslu bi bebek ve kulağını temizlerken hiç kımıldamaz. Bir kaç değişik cihazla bakıldı kımıldamadı hiç ama en sonuncuda durmadı onda da emzirdim o sırada bakıldı bir sıkıntı olmadı.