Leyla54 özel bir hastanede olduk yeğenimde bende.Damar yolu açılıyor Öncesinde narkoz veriyorlar. 5 - 10 dk filan sürüyor sanırım girip çıkman. Narkozdan dolayı az bir öksürük oluyor hafif kan gelebiliyor. Belli bir sürede yeme içme yasaktı kaç saatti tam hatırlamıyorum ama 4-5 saat vardı sanırsam. Dondurma yedirip buhar vermişlerdi. Akşamındada çıkmıştı hastaneden. 1 hafta bağırmak yasaktı.5 yaşındaydı yeğenimin alındığında