Sare-esma Arkadaşlar merhaba anne sütü ile ilgili bir sorum olacaktı bebeğim 6,5 aylık bu zamana kadar sütümü sagıp saklamıstımmm ücretsiz izine ayrılacağım icin sütleri kullanmaya karar verdım ama sütün kokusu ve tadı cok fena ve kızım kabul etmıyorum hıc bır sekılde.sabun gibi kokuyor ve acı bir tadı var ek gıdaya gectık bu Arada mamalarına katayım vereyım dedım ama tum mamanın tadını degıstırıyor o koku ve acılık bır turlu gitmıyorrr aptamil verıyorum aynı zamanda ona karıştırayım dedım ondada aynı sorun.ziyan olmasınlar dıyorum ama başka daha ne yapabilirim alternatıf bır fıkrı olan Varmı bu arada sütler 2 ve 3 aylık
Deletedmom113 Sare-esma 3 aydan sonra kullanilmiyor ondan olabilir eger çözülüp gene buz tutmussada. Bozulmustur
Ayb Sare-esma merhaba sütünüz lipaz enziminden dolayı kokuyor gayet bormal bir durum internette önleme için neler yapılabileceğini bulabilirsiniz Sevgiler
Mugurs 6aydırmı beklıyor sütler yoksa daha kısa bır zaman mı? En fazla 3 ay bekletebılırsınız 3 aydan fazlaysa bozuk olma ıhtımalı olabılır
Sare-esma Busra17_18 Ayb baktım aslında nete Ama cözum bulamadım Kipa’m enzımınden olduğunu okudum ama bunu çocuğuma nasıl verebılırmısın onu bılmıyorum kabul etmıyorum sızın bı onerınızzz olurmu bu arada sütler 2 3 aylık
Sare-esma Ayb baktım aslında nete Ama cözum bulamadım Kipa’m enzımınden olduğunu okudum ama bunu çocuğuma nasıl verebılırmısın onu bılmıyorum kabul etmıyorum sızın bı onerınızzz olurmu
Taelif Sare-esma Merhaba :) süt buzlukta en fazla 3 ay bekleyebilir. Eğer daha fazla durduysa muhtemelen bozulmuştur kullanmayın derim :)
Ozgaytmr Merhaba canm ben bi inst hesabinda gormustum. Bu sekilde olan anne sutlerini atmayin bebeginize yogurt mayalayablrsinz cokelek yapablrsiniz yaziyordu.. cezvede anne sutunu cezvenim kenarlari cizirdayana kadar isitablrsinz demis. Emzirme danismani olan bi sayfada okumustm
Ayb Sare-esma merhaba şu yazı size yardımcı olacaktır Sevgiler https://lansinoh.com.tr/sutum-kokuyor-ne-yapabilirim/
Sare-esma Ayb tesekkur ederım burada yazılanları uyguladım aslında mamalarında kullanın dıyor fakat o koku ve acımsı tat mamayacaktı gecıyor be kızım onuda reddedıyor ilgınız ıcın tesekkurler