Bebegm 2 aylık sadece kucakta oturur gibi gezdrince susuyor bir kaç gündür.
Kucağımda yatarak ya da gazını alır gibi omzuma koyduğumda cok ağlıyor .
Gazdan olabilir mi?
Zaten gazlı bir bebek damlalar kullanıyoruz ama başka bir sebebi de olabilir mi ?