Edd2520 Kızlar sezaryen sonrası kanamam bi 15 20 gün sürdü. Sonrasında yaklaşık 10 gündür sarı akıntı var normal akıntıdan daha yoğun bir şekilde. Normal mi bu sarı yoğun akıntı
Mommyss Edd2520 cok normal bi okadarda o akıntı sürüypr 2 ay kadar aktı hep sormuştum normalmiş canım
Beh1108 Edd2520 evet bende de o akıntı olmuştu hatta abdest alayım mı almayayım mı diye tereddüte sokmuştu beni 😅 1 hafta sürdü benimki
Smymn Edd2520 malesef bende de oldu ve afedersiniz koku da vardı.cok rahatsiz edici malesef 😔 ara ara yine oluyor günlük pedsiz durulmuyor.
Smymn Edd2520 4 ay oldu benim .1 kere adet oldum ama.ve sanki adet olur gibi ara ara boyle akıntı oluyor 🤷🏻♀️ doktora gitmek de istemiyorum .adetler duzelince bitr ins