bunemeselaa Kızlar benim oğlan 2 aylık bıngıldak kısmı dünden beri arada bir çöküp duruyor inip kalkıyor orası normal mi bronşit bu arada hastalık ile ilgili midir
bunemeselaa Papatya2636 hasta olunca korktum bende sıvı kaybı vs ile ilgilidir yazıyordu nette ondan bir sorayım buraya yaşayan varmı diye dedim
bunemeselaa Mercan28 hava verirken farktrim bıngıldak kısmı inip kalkıyor ama duruyor sonra hafif çökük orasıda