Benim de sezaryen sonrası bir süre sütüm gelmemişti. Humana çayı, sollar brewers yeast, bestlak damla kullandım. Ve 2 saatte bir süt gelmese bile elektrikli pompa ile sagdim. Bir de süt üretimi bebek areolayi dudakları ile uyardikca oluyor ya ben ne zaman gümüş göğüs kalkanlarımı taksam hep göğüslerim daha çok dolar. Alakası var mı gerçekten bilmiyorum ama bu deneyimimi de paylaşmak istedim.