Gastronomanne ne güzel yavrunuz ayakları üstünde duran bir anne görecek ve ona daha iyi imkanlar sunacaksiniz ben bu işe dönen yada bebeğini bırakıp tuvalete,kuaföre ,ise gidemeyen anneleri anlamıyorum ki aynı şeyi bende ilk bebeğimde yaptım eşimden başka hep kıskandım ama hiç bana bağlı olmasını istemedim 4 ay sonra hamile kaldım şimdi ALLAH binlere razı olsun kayın validen haftada birgün bakiyrda dışarıya çıkıp nefes alıyorum , bukadar sıkmayın canınızı arahat olun.