Deletedmom_289 1 yıl önce kızıma san simplax kullanmıştım ağzı açıldı ve şişenin yarısından fazlası duruyor 40 günlük bebeğime versem olur mu damlası bitti damla açılalı 1 sene olmuştu
Merve_bolat Deletedmom_289 son kullanım tarihi nedir daha varsa bile ben vermezdim sonuçta açılmış bozlua bilme durumu olabilir mi bilemiyorum
2YildizAnnesi Deletedmom_289 ilaclarda, agri kesici suruplarda genelde acildikdan 3 ay sonra vermeyin diyorlar ama bunda nasil bilmiyorum.