bambammom Arkadaşlar 2.5 aylık bebeğim var zestat kullanan oldu mu emxirirken. Çok ciddi sorunlarım var uykusuzluktan ölmek üzereyim artık. Yemek girse ağzıma kusuyorum. Kullanan olduysa bilgi verebilir mi?