Sezenkumsal92 ayni biz. Fazlasi var eksigi yok. Tutunup kalkmaya da basladi. Besigine yatiramiyorum kalkip asagi sarkiyor.mecburen yanimda yatiriyorum.ona ragmen kac kere dusme tehlikesi atlattik.uyumaya gelince suan sadece bebek arabisda gezdirerek uyutabiliyorum. Eskiden ne guzel yanina yatar popoyu pispislerdim uyurdu.