Kızlar ya 1 hafta sonra 13 ayına girecek kızım yemesi zaten çok sorunlu hiç birsey yiyip içmek istemiyo sıvı putursuz şeyleri yutuyo onun dışında daha kıvamlı katı bisey verirsem ya ağzında tutuyo en son bir şekilde tükürüyor yada direkt tükürüyor öneriniz var mı ne yapacağımı şaşırdım