Minikfarem benim kızım da bazen tüm içtiğini kusuyor. Doktor ara sıra kusuyosa, kilo alımı varsa tedavi gerektirmeyen fizyolojik reflü demişti. Mamadan sonra ben çok uzun süre dik tutuyorum. Yarım saat 40dk kadar. Sonra yatırıyorum. Sarsmıyorum, sallamıyorum. Yatağı da eğimli. Doktor bunları söylemişti. O yüzden hatta kızım omzumda, göğsümde uyumaya alıştı. Ama her mamayı kusuyosa kilo alımı da olmaz ona tedavi gerekir