Hanımlar merhaba.
Kızım uyuduktan sonra emdiği gogusunu hep sağiyorum. Sol göğüsumu ssgdigimds sağa göre hep daha fazla süt alıyorum.ama kızım solu her emdiğinde kavga ediyor. 2 aylık sürekli sesler çıkarıyor kafasını sağ sol sallıyor bazen çekiyor. Diğer az gelen goslguste de hiç böyle yapmıyor emiyor bitince ya da doyunca bırakıyor neden oburunde böyle yapıyor anlamadım tazigi ne baktım ikisinde aynı akıyor ne yapmam lazım🤷🏻♀️