Kızlar bebeğim 4 aylık olacak 3. Ayından beri elini ağzına götürüyor ama yumruk yaparak parmağını doğduğunda 2 ay emdi meme bulamazsa veya sinirlenirse kolik bebekti sonra onu unuttu bir aydır bunu yapıyor ellerini keşfetti algıları açıldı falan derken iki gündür öğürecek kadar çok sokuyor bazen kusuyor salyaları da akıyor garibimin ne yapsam bilmiyorum yaşayan var mı neler yaptınız