Merve_bolat Allahım bebeği olmayan anne olmak isteyen herkese nasip et
Ay bende böyle dua ediyorum hep… Benimde sezaryen oldu dogumum çok zor geçti hem sezaryen anı hem sonrası ölüm gibiydi başta panik korku sonra ağrılar sancılar… Bide bebeğim kolikti yardım eden kimse yok eşim dışında çok zor süreçler atlattık o yüzden bı daha bebeğim olur o da böyle olursa oğluma asla vaktim kalmaz diye aşırı korkuyorum. Oğlumu kucağımdan hiç bırakamadım desem yeridir.
Bu niye acaba ya hamilelikten önce hiç böyle şeyler yasadigimj hatırlamıyorum şimdi benimde karnimda pıt pıt bişey atıyor sanki aşağıya doğru tekme atınca bebek garip bı his olurdu ya arada öyle hissediyorum