OglumAlp öncelikle bol sabır diliyorum :) 4. Ay atagında bebek artık derin uykuya geçmeye baslıyor. E normalde alısık olmadıgı durum oldugu ıcın derin uykuya dalamıyor uyanıyor uykusuda olunca agresifleşiyor. Ben bu durumu rutin oluşturarak atlatmıştım. Uyku öncesi hep oyun oynadık yorduk sonra duş aldırdık sonra da masaj. Yine uyanıyordu ama zamanla daha da azaldı.