NisaRana Iyi akşamlar anneler. Size sorum olucakdi. Bebeyim 5 aylik. Gunluk rutini var aksam 8gibi yatiyo, 12-1de uyanip tekrar yatiyor Son 2 gundur 6,7 arasi yatip cok kotu bir sekilde aglamayla uyandi. Sakinlesdiremiyorduk. Sizce sorun ne ola bilir aceba.
NisaRana Sebusebu yok hesaplamadim. Ozur dilerim ben Azerbaycandanim tam olarak hangi haftada oluyor dediyiniz sey. Bir bilgim yok da(
Sebusebu NisaRana internet aramaya Atak Hafta hesaplama yaz oraya bebeğin doğması gereken tarihi seç ( doğum yaptığn değil) otomatik çıkarıyor. Atak haftalarında bebek büyüdüğü için uykusunda problem olabiliyor