Erdemalp blw yapamıyoruz ya tabağı gördüğü gibi zıplamaya başlıyor yedir beni diye asla dokunmuyor. Eline poğaça veriyorum bakalım yicek mi diye karşısında yiyorum ama yumuşturup yere atıyor. Sabah kahvaltıda 1 meyve içine ceviz pekmez karıştırıp veriyorum veya avokado, labne ve süzme peynir zeytin ezmesi rendenin en ufak yeri ile salatalık rendeliyorum omlet çeşitlendiriyorum krep yapıyorum haftasonları, bazen öyle yiyor hepsi dönüşümlü tabi 2 veya 3 çeşit veriyorum bunlardan. Öğlenleri tarhana ve yoğurt çorbası sebze püresi kaşık mama veya irmikli meyveli mama yapıp bunları da dönüşümlü veriyorum her gün. Akşamları da biz ne yersek ona dönüyor yavaş yavaş. Mesela dolma içi taze fasülye bamya yedi bizle şu ana kadar. Bugün ilk defa öğlen için terbiyeli mantar çorbası deniyorum fikir olsun size de. Karnabahar aldım onu vericem, kıymalı kereviz yapmıştım ondan yedi bayıla bayıla, semizotu aldım onu yapıcam tarif kitabında çorbası vardı farklı olarak bunları yaptım. Bu arada geçen gün tavuk yemeye başladı patates püresi üstüne tavuk didikledim çok sevdi ve balık da yiyor unutmuşum yazmayı. Uyku konusuna gelince valla saldım artık kendimi sıkamıcam uyutmak için canı ne zaman isterse o zaman uyusun ister 1 ister 2 ister 3 kere napayım yaaaa