Vanish tül kullanıyorum. Perde programı çok uzun yıkadığı için sentetik programında yıkıyorum ama deterjanı çekip bir süre döndürdükten sonra durdurup 2-3 saat bekletiyorum eğer çok kirliyse ondan sonra çalıştırıyorum. Yumuşatıcı gözüne de tül parlatıcısı var yine vanish’in onu koyuyorum iyice parlak beyaz yapıyor.