Whatornot yeniannee1 hamileyken ilk 10-12 hafta kadar kullanıp ara verdim. 40 günlük bebeğim var hala aradayım. Bebeğim kalp ameliyatı olduğu için de zaten içmiyorum ama içemem de vicdanım el vermiyor. Anne sütü dönemi bitsin pöfür pöfür oturup bi paketi aynı anda içeceğim çok özledim
Ysgl26 yeniannee1 valla bu ara eskiye döndüm arttı sayı.. hamileyken de içtim bu haftaya kadar gübde 2-4 arası içiyodum. Bebe 3 aylık olunca saldım iyice.. 10 taneyi buluyo
Mercan28 yeniannee1 hamileliğimi öğrendiğimde bıraktım bebeğim 3 aylık olana kadar ağzıma dahi sürmedim ama bi sürü olay çok üst üste geldi çok stresliyim bu ara günde 1-2 tane içiyorum 2 saat bekleyip öyle emziriyorum
expectopatronum yeniannee1 hamilelik+5 aylık bebeğim toplam 14 aydır içmiyorum. Emzirmeyi bıraktığım an yakıcam bi tane iki tane üç tane… 2-3 paket anca keser gibi 😅
Whatornot Ormanmeyveli 3 günlükken olacaktı ama hastane değişikliği oldu araya hafta sonu girdiği için 5. Gününde oldu
yeniannee1 expectopatronum bende hamileyken öğrendiğim an bıraktım suan da yeni doğım yaptım sütümde az gelşyor mamada veriyorum bebeğe acaba dedim içsem bişey olur mı
expectopatronum yeniannee1 içtikten 2 saat sonra emzirince geçmiyormuş bebeğe ama sigara sütü azaltıyormuş eğer sütünü artırıp mamayı bırakmak gibi bi niyetin varsa diye söylüyorum 🤗
Glrmila Hamile olduğumu öğrendiğim an biraktim dumaninda bile durmadim. Ama cok üzgünum bebegimin 40 i ciktiktan sonra 1 tane ictim gunde. 3 aylik olduktan sonra bildiğin paket almaya basladim gunde 4 5 tane içiyorum.
yeniannee1 Glrmila acaba süte ne kadar geçiyor ? Direkt geçiyormu gerçekten..birde 2-3 saat emzirmesek içtikten sonra yine de zararı olur mı acaba 🫤
Glrmila yeniannee1 ben yapıyorum diye dogru budur demiyorum keske içmesem ama nedense hamilelikte daha cok etkilendiğine emin olduğum icin icmedim sutten gecme konusunda niyeyse cok emin değilim içiyorum 2 3 saat bekliyorum da desem yalan söylemiş olurum. Bebegim suan 9 aylik kisa vadede herhangi bir sıkıntı yasamadik dilerim de yaşamayız.