NekwaSultan merhaba evet var ancak 5 yaş çok geç parmak ucu basma için muhtemelen bir pataloji var orada. 2,5 yaş civarını geçti ve hala aynı parmak ucunda yürüyorsa çocuk ortopedisine görünmekte fayda var.
Parmak ucu basma diyip geçilmemeli bazı hastalıklarla ilişkilidir. 2,5 yaşı geçmiş ve düzelmemişse ortopedi doktoru muayenesi önemli. (Post sahibi endişelenmesin genel bir açıklama yazdım sizin durumunuzla ilgisi yok☺️) Ailevi yatkınlık bunda da vardır. Bir de erken yürümeyle de ilişkili olduğu düşünülüyor yani erken yürüyen bir bebekse ve parmak ucu başlamışsa yürümeye endişelenecek bir durum yok zamanla düzelecektir.
Sevgiler