busraa59 kesinlikle sizin dediğinize harfi harfine katılıyorum 5.5 yas oldu aralarında ama aşırı zorlanıyorum rahata etmiştim herşey istediğim gibi oluyordu düzenim vs ama şimdi yine dağıldı üstelik psikolojim çok bozuldu. Büyüğü de okula bire başladı küçük bebekle çok çok zorlaştı işler keşke daha önce yapsaydım diyorum keşke her seferinde 😁 suanki aklım olsa 2 yaşlarında belki daha bile erken hemen yapardım gerçekten hem kızım yapayalnız buyumezdi hemde biri okula gidene dek öteki de baya büyürdu yürüyerek birlikte vs giderdik bu sekilde her yere yörük ana gibi gidiyorum çantalar araba vs valla çok zor ben ikincide dağıldım 😁 kesinlikle yaş arası kısa tutulmali diyee düşünüyorum. Yapmak isteyen arkadaşlar bebek zaten her türlü zor yanı annenin 2-3 senesini alıyor büyüğün okul hayatı baslamadan ikinciyi 3 yaşlarına gelmesi çok güzel olur bir kav sene sonra o da okula gider anne de dinlenir rahatlar.