scooby-doo aynı durumu ilk evlendiğimde 3 ay bende yaşadım berbat biseydi ama çok şükür doktorumun tedavisiyle kurtuldum acaba yanlış anlamazsaniz eşiniz de bir doktora görünse çünkü benim 3 ay sürekli olunca bendeki mantar eşime de bulaşmıştı tam geçti derken eşimden geri bana bulasiyordu doktorum benim kullandığım iltihap kurutucu ve kremi eşimin de kullanmasını istedi ve ondan sonra geçti belki sizde de aynı durum oluyordur