Merhaba herkese arkadaşlar bende bir vajinal mantar kabusu varki bitmiyor.antibiyotik kullanımında hemen hortluyor şuan üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyorum mecbur antibiyotik kullanıyorum mantarda hortladı yine bunu evde geçirmenin yolu varmı sürekli doktora gitmekten sıkıldım kesin çözüm de değil yine tekrarlıyor bildiğiniz bir yöntem varsa deneyebilirim.