Bebeğimde üç gündür ishal ve kusma vardı. Birkaç gündür de yeşil kaka vardı ama ishalle birlikte su gibi olmaya başlamıştı. İştahsızlıkta olunca hastaneye gittik yatış verdiler. Serum taktılar. Adenovirüs pozitif çıktı. Maflor da verdik. Kaç günde iyileşir. İştahsızlık çok fazla. Korkuyorum çok üzülüyorum. Daha ek gıdaya geçemediğimiz için sadece mama vermeye çalışıyoruz. Sütüm çok yok. Yakın zamanda çocuğu bu hastalığı geçiren var mı?