Merhabalar benim ikiz bebeklerim 28 haftalık doğdular ve küvezde kaldılar prematüre oldukları için de doktorumuz 6 aylık olduklarında rvs aşısı olmaları gerektiğini söyledi bu aşı ile ilgili bilgisi olan var mı acaba internetten araştırdım önemli bir virüs olduğunu gördüm ama burdan da sormak istedim rapor çıkarmamız gerekiyormuş aşı için bu aşıyı devlet karşılıyor mu rapor çıkarınca birde devlet hastanelerinden rapor çıkarabilir miyiz acaba?