Bebeğim 7 ay 11 günlük 2 gündür sürekli direniyor uykuya.. yatakta sürekli ayağa kalkıp duruyor yatırıyorum yine kalkıyor kucağıma alıyorum tekrar mayışıyor yatağa koyuyorum açıyor gözlerini. Bu uyku gerilemesi mi yoksa ayağa kalkmayı öğrendiği için sürekli onu yapma isteği mi tecrübesi olan? Bu durumda ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?