Deletedmom_123 Kızlar 6 nisanda doğum yaptım ben sanıyordum ki shm merkezlerine başvurup 300 tl yardımı alıyoruz arkadaşım direkt PTT’ye git alabiliyorsun dedi şuan gitsem alabilir miyim? Bilginiz var mı?
tosbikannesiiiiiii Deletedmom_123 bende haziranda doğum yaptım başvuru yapılması gerekiyor diye biliyorum ama eğer direk gidip ptt den alınıyorsa bende gider alırım bende burada bekleyeyim
Prenseslerimm_3 Deletedmom_123 benim 3. Çocuğum 600 tl aldım bulunduğun ilçedeki sosyal hizmetler binasına başvuru yapıyorsun 1 ay sonra PTT’ye gidip kimlik verip doğum paranı alıyorsun