BenMathilda Yani daha com atma gibi değil de başını geriye dogru yapiyor o sekilde tutuyor sanki, henuz iki bucuk aylik. ayakta kucagima aldigimda bi elimle sirtindan tutuyorum basini iyice geri yapiyor sanki tersten bakmaya çalışır gibi, tam olarak atma soz konusu degil. sizce bu normal mi?
AtaTrkmn BenMathilda bence normal benimki 2 ay 20 günlük yüzü dışarı dönük tuttuğumda oturmaya çalışıyo itiyo kendini kalkmaya çalışıyo ağladı bikere oturttum sustu😬bu zamane bebeleri çok değişik🤦🏻♀️😄
Emel16 BenMathilda benim kızımda yapıyor öyle canım bir de lambaları çok seviyor yansa da yanmasa da onlara bakıp gülüyor
BenMathilda Ssssraa evet hep avizeye bakmaya çalışıyor sanki korkutuyor beni beli kırılacak Allah korusun
BenMathilda Akifmirza aynen öyle daha rahat da öbür türlü neden o şekle sokuyor kendini anlamis değilim
Maviseker Sırtını iyice kavra aman diyim bizimkide aynını yaptı belini kıracaktı az daha cok korkmuştum
BenMathilda BenMathilda Nedeni gazmis. Aynı zamanda alerjik veya reflulu bebeklerde daha sık oluyormuş. Ama genel olarak sorun gaz