Eds ile emzirmeyi de deneyebilirsiniz nen 5 numara aldım onu da ara ara elinle basıp tıkıyorum gögüsden geldiği gibi oluyor hem memeyi uyardığı için süt artıyor hem de biberona alışmıyor, kaşık biberonda bir süre sonra gaz yapıuor en rahatı eds bence