Şimdi şöyle ki normalde fiziki bir problemi yok. İlk bebeğim deneyimsizin netten araştırdığım gördüğüm kadarıyla bebeğimle kıyaslama yapıyorum. Sağa sola 6. Ayda döndü. Şuan Mesela 9 aylık oldu nerdeyse hala emekleme sürünme vs yok. Yüzüstü döndüğünde geri sırtüstüne dönemiyor 10-15 dk o pozisyonda ağlıyor. Yere yatırsam yenidoğan gibi o şekilde yatıyor kalkmak icin çığlık atıyor. Asla bir oyuncağa uzanmaya vs calısmıyor. Her daim çığlık atıyor anlamlı herhangi bi kelime yok sadece ağzını arada püskürtürmüş gibi yapıyor. Dışardaki insanlarla iletişimi pek iyi değil. Genelde yabancılarda ağlıyor özellikle erkeklerde krize giriyor. Devamlı baybay alkış öğretmeye calısıyorum sanki daha kücük yapamıyormuş gibi durup ellerne filan bakıyor. Yani demem o ki sanki bi geriden gelme var gibi konduramıyorum. 37-2 de acil sezeryan olmustum 4 kordon bağıyla doğdu anne karnında yeterli beslenemedi.. acaba bir problem olmuş olabilir mi? Yoksa sadece geriden gelme gibi bir durum mu var? Deneyimlerden görüş bekliyorum.