mrs_happy aslında şöyle , akika kurbanı çocuk kazadan beladan korunsun diye kesilir.eskiden erkek cocugu okula gider çalışırmış kızlar evde olurmuş. Erkek dışarıda kazaya belaya daha açık olduğu düşünüldüğünden erkege 2 kıza 1 denmiş. Ama günümüze uyarlarsak kızlar da artık dışarıda erkekten bi farkı yok .Yani ezcümle kazaya belaya karşı kesiyorsun elinde varsa 2 yoksa 1 kes kızda olsa erkekte olsa